ساخت ECU طراحی اتومبیل

عملکرد ماشین مدرن توسط بسیاری از ماژول های رایانه ای ، مانند دروازه ECU (واحدهای کنترل الکترونیکی) تشکیل شده است. به دلیل داشتن تعداد زیادی ماژول رایانه ای در یک وسیله نقلیه ، داده های بین هر ماژول باید مبادله و به یک دیگر منتقل شود. بنابراین ، برای کنترل همه ماژولهای الکترونیکی درون اتومبیل ، یک دستگاه مدیریت کننده اصلی مورد نیاز است ، Gateway نقش مهمی را برای برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات مهم داده ها در بین تمام ماژول ها انجام داده و بازی می کند. از آنجا که سرعت انتقال هر ماژول در خودرو متفاوت است ، دروازه سرعت آن را افزایش می دهد تا اطلاعات داده ارسال شده توسط دروازه را کاهش دهد.

به دلیل عملکرد قدرتمند ، اندازه کوچک و هزینه کم ، Gateway به یک جز key اصلی ضروری برای وسایل نقلیه تبدیل شده است. FIC نقش مهمی در ارائه خدمات ساخت طراحی ECU خودرو برای شرکت های خودروسازی مانند: دیوار بزرگ ، جیلی ، چانا ، VW و غیره بازی می کند.

محصولات FIC با 40 سال تجربه طراحی با راه حل های NXP ، همراه با افزایش دیجیتالی شدن که منجر به همه چیزهای یکپارچه می شود. FIC طیف گسترده ای از برش محاسبات لبه را در IoT ، از S.M.B ، اتوماسیون ساختمان و پیچیده ترین وسیله نقلیه با انواع راه حل های NXP ارائه می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *